onsdag 2 februari 2011

Något att se fram emot!

Igår var mina härliga trädgårdsvänner hos mig för att göra den årliga gemensamma fröbeställningen. Det blev en kväll med många goda skratt och många olika fröer på vår beställningslista. (Både fröer som jag tänkt beställa och en hel del annat som "kan vara roligt att testa"). Det slutade väl med 25-30 olika fröer som förhoppningsvis blir plantor som ska få plats någon stans i trädgården. Åhh vad jag längtar...Tack för de underbara tulpanerna!




2 kommentarer:

  1. Om du får tag i de små färgglada blommor som du hade på framsidan förra året kanske jag kan få köpa in mig på några små?

    SvaraRadera
  2. Om det är million bells du menar så köpte jag färdig planta. Ska försöka få tag på den iår igen och då kan jag köpa till dig med. Finns i flera färger

    SvaraRadera